Marsta Yaratik Gorulmus Haberiniz Varmi?

Aya ilk ayak basan kisi Neil Armstrong 16 temmuz 1969 tarihinde apollo 11 isimli uzay araci ile gerceklestirdigi ucustan sonra aya ilk çıkan kişi unvanini kazanmistir. Aya ilk ayak bastiginda soyledigi cumle “Bir insan için küçük, insanlık için büyük bir adım.

Mars’a gönderilen keşif aracının geçtiği görüntülerde çıplak bir yaratığın görüldüğü iddia edildi. İddiaya göre Mars’ta çıplak bir “yaratığın” gezindiğini gören uzmanlar şok oldu.

Asil mevzu Mars yada Yaratik degil.

yurdum insaninin bu haber uzerine yaptigi yorumlar.

Yayinliyorum

  • yaratığın başörtüsü varmı ki

    belki laik değildir :)mazallah ünüversiteyede gidemez sen sen ol yaratık kardeşim türkiyeye felan gelme

    shujinko tarafından 22/01/2008 21:47 tarihinde

  • S.a.

    nasanın kılın yünün ne dediğinin bir önemi yok mars yada merih adını herne dersek diyelim o gezegende insanların olduğu bir gerçektir gittik gördük su bulduk eskiden hayat varmiş yok kızıl topraklar filan filan hepsi düzmece işin aslı şudur MARS TAS HAYAT VARDIR 100LERCE GEZEGENDE OLDUĞU GİBİ VE ORADA İNSANLAR VARDIR O İNSANLARDA MÜSLÜMANDIR BİRGÜN BİRİLERİ GİDİP BU GERÇEĞİ GÖRÜCEK VE BİZ NASIL BİR YANILGIYA DÜŞMÜŞÜZ DİYE DÜNYAYA DÖNÜP İMAN EDİCEKLERDİR AMA İMANLARI SURİ İMAN OLUCAKTIR…

    Kemalhan tarafından 22/01/2008 21:17 tarihinde

  • Lütfen asıl konuya dikkat

    Arkadaşlar bence en önemli konu yaratığın siyasi simge taşıyıp taşımadığı. eğer laik bi yaratık değilse uzaylı muamelesini hakediyor demektir…

    Hamza ÖZKAN tarafından 22/01/2008 21:12 tarihinde

  • TÜRK KASI

    ne yiyip içiyor acabaa..bayağı bi göbek yapmış

    ahmet gürbüz tarafından 22/01/2008 21:08 tarihinde

  • =)

    yok artık lebron james! ya bırakın yha kaç megapiksek kameralar üretildi böyle fotolarla kandıramazsınız niye yüksek kalitede çekmediniz foyanız ortaya çıkar dimi

    MURAT AŞÇI tarafından 22/01/2008 21:08 tarihinde

  • Yorumculara

    Haberden çok yorumlar ilgimi çekti. Koptum valla :))) Allah da sizi güldürsün emi

    mimiga mimiga tarafından 22/01/2008 20:42 tarihinde

  • arkadaslar oyle kesin konusuyorlar ki olabilir neden olmasin Allah herseye kadir bu kainatta sadece bizler mi variz bu dunya kainatin yuzce kaçini kapliyor ki sadece bir toz….

    erzur erzurr tarafından 22/01/2008 20:38 tarihinde

  • hiç kimse ananmıyor

    bende inanmıyorum. Ama herkesin de dalga geçmesi çok hoşuma gitti doğrusu. Acaip güldük ailece yorumlara. Başka dünyalarda başka canlılar olabilir mi? Olabilir tabi. Ama bu mars olamaz. çünkü su yok. bazen taşlar şekil alabiliyor. Tıpkı insan gibi durabiliyor. secdeye kapılan ağaç fotoğrafını hatırladınız mı. çok beziyordu

    mehmet kulaksız tarafından 22/01/2008 20:36 tarihinde

  • tanıdım ben

    Bu bekir Coşkun olabilir mi? Ne bileyim hani insanlarımıza ettiği hakaret ve küfürlerden utanıp oraya tüymüş olabilir mi diye düşündüm. Ama sanmıyorum.

    halis onur tarafından 22/01/2008 20:23 tarihinde

  • Manyak bir ilgi çekişmiş!

    Tamamen yalandır.
    Amaç, sizlerle sadece küçük bir oyun oynamaları.
    Kısacası manyak bir haber.

    Gülderyası tarafından 22/01/2008 20:21 tarihinde

  • ahmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    yalana bak yalana öle bi şey olsaydı neden sölesinki önce menfaatini görür sonra söler
    inanmayın arkadaslar sadece ilgi çekmek içindir
    mehmetsait ilk tarafından 22/01/2008 20:16 tarihinde

  • BENDEMİ TERSLİK VAR !

    Daha geçen gün istanbul’da UFO görüntüleri yayınlandı ve ufo’nun içinde gerçekten 2 kişi görünüyordu,şimdi bakıyosun mars’daki uzaylı çıplak kafayı yiyecem hani uzaylıların teknolojisi dünyadan çok ileri idi,ileri ise bu amca niye çıplak ! ? * / =

    Recai IRMAK tarafından 22/01/2008 19:53 tarihinde

  • orda insan olsa

    amerika dunyayi soylermi saniyonuz? ne cagurdur onlar biliyonuzmu siz, varsa bile once kendileri inceden inceye gizlice ogrenir arastirir, nasil faydalanabiliriz vs bakarlar sonra dunyaya soylerler kacin kurtu onlar, ama yemezler,,,

    fatih dogangunes tarafından 22/01/2008 19:51 tarihinde

  • abiler, ablalar… gören var mı?

    Faaazıııll…!!?!

    Canııım neredesin…?

    abiler, ablalar bizim uşağı gören varmı?

    gitcem gitcem dediydi, alamanyadan çığırmışlardı da halen gelmedi buraya..

    Fazııl oğlum nerdesin ses ver bakiiim abine!
    bak kızıyom ha!

    yaw uzaylılar mı kaçırdı onu yoksa? sesi çıkmiyo!

    Mehmet Arif Yorulmazer tarafından 22/01/2008 19:50 tarihinde

  • nasa ise yalandır

    aya çıkan ilk adamın görüntüleri yalandı. o zamanlarda rusya ile yarıştırıyorlardı. onları geçtiğini göstermek için böyle bir oyun düzenlendi. kaldı ki orjinal video kaset kayıp:D:D böyle bir görüntü merkez bankasında saklanması gerekir normalde. süper gücüz diyorlar yalan herşey:D

    saltuk çetinkaya tarafından 22/01/2008 19:50 tarihinde

  • Fotomontaj?

    Fatih Atilla tarafından 22/01/2008 19:37 tarihinde

  • UZAY…..?

    ya arkadaşlar ..lütfen bu şekil sapıklıklara inanmayin tamam belkide kainatta yalnız değiliz ..ama aya bile çıkan ılmadığından eminim uzayda oksijen,hava ve yaşam yok diyorlar …. peki…..!ABD nin uzaya diktiği bayrak nasil oluyorda ruzgar varmış gibi dalgalaniyor hani orada hava yoktu …

    ibrahim algac tarafından 22/01/2008 19:03 tarihinde

  • 2008 Gece Nasalları

    Yahu o kadar teknoloji var, 51. Bölge efsanelerinde bile daha güzel kareler kullanılmıştı. Nasanın masasına efektten ve bilgisayardan anlayan uzmanlar şart. Olur mu böyle Nasa, bir de sanal olmasa..
    Ay vardı da biz mi gitmedik kardeşim. Ay sadece bir görüntüdür;var sanıp da milletin aklını bulandırmayın lütfen. Marslı arkadaşların sorunu sudur ve bu arkadaş da “Ne olacak bu Marsın hâli” derdindedir.
    Dünyalıyız.Uzaylı kavramına bir inanalım, bakın nasıl küreselleşiriz ve SamAmca kurtarır bizi Uzaylılardan

    hakançokbilen tarafından 22/01/2008 19:00 tarihinde

  • 😀

    kedidir kedi:D

    mehmet iskender tarafından 22/01/2008 19:00 tarihinde

  • Yazık adamı orda unutmuşlar…!

    Arkadaşlar bu NASA yıllardır gidip geliyo buraya filmlerden de hatırlarsınız aksi giden bişeyler oluyo birazı ölüyo birazı orda kalıyo buda onlardan biridir.şimdide adamı yaratık yapmışlar:D:D
    O adam şimdi ordan bakıp “gelin laaaan benide alın diye bağırıyordur” :S

    Adınız Soyadınız tarafından 22/01/2008 18:55 tarihinde

  • asparagas

    bu kadar sallama haber olmaz! yabanci basindan bir haber aliyorsan kaynak gosterirsin,hani nerede kaynak? yok NASAdakiler cok sasirmis da yok ciplak yaratikmis da… ben de fotosopla ovanin ortasinda duran bi adam resmiyle biraz oynayip marstaki uzay aracindan geldi diye gondersem yayinlayacaksiniz nerdeyse!

    Engin Xxx tarafından 22/01/2008 18:53 tarihinde

  • insan repötaj eder paparazi bey

    dünya paparazisi tamam var ama mars paparazi olani ilk görüyorum. Insan bir repörtaj eder.
    puahahaha.

    Fatih Mehmet tarafından 22/01/2008 18:46 tarihinde

  • benim amca

    o benim amca oğlum delidir bir gün bir kuyuya bir taş attı kırk akıllı çıkaramadı

    lokman boral tarafından 22/01/2008 18:38 tarihinde

  • nasayı pretoto ediyorum

    orası antebin araban yazısı karşı tepenin ardıda bizim köy yutarmı anadolu çocuğu

    yandım durali tarafından 22/01/2008 18:36 tarihinde

  • Aktör

    İlyas Salman’in cezaevi duvarında oturup sigara icen film karesine ne kadar da benziyor .

    Fatih Durhat tarafından 22/01/2008 18:25 tarihinde

  • Olan Oldu!

    Sonunda olan oldu..Türkiye’de yaşama hakkı vermediğiniz türbanlılar, başörtülüler Mars’a çıktı.. O gördüğünüz fotoğraf siyah pardesölü başörtülü bir bayana ait.. Ne olurdu dünyayı sevgi, özgürlük ve barış yuvası yapsaydınız?

    İsa Meshi tarafından 22/01/2008 18:06 tarihinde

  • herşey tamam da…

    yahu, yaratığın çıplak olduğunu nereden anladınız. mübarekler, sanki geçen hafta marsta moda defilesi düzenlediler, bu hafta da yaratıkların çıplak olup olmadıklarını kontrol ediyorlar.hehehehe:)

    ahmet baskan tarafından 22/01/2008 17:54 tarihinde

  • millet aya bizimkiler hala yaya

    şu yorumların çoğuna güldüm doğrusu.adamların hala aya çıkmadığına bile inanan var. 69 senesinde çıkmış adamlar.şimdi günübirlik turlar bile düzenliyorlar.kaldıki bugün rusya çin bile çıktı.
    bizim cenahın aklı hala türbanda.ayı – marsı kim sallar.
    verin bizimkilere türbanı 50 yıl uğraşsınlar o sırada elin gavuru çıksın uzayı parsellesin.
    gelelim resimdeki efendiye: valla şaşırmadım desem yalan olur.ilginç.ama sanki türk tipi var gibi biraz.
    ama yok yok elinde sigara olsaydı türk derdim. 🙂
    ali budak tarafından 22/01/2008 17:54 tarihinde

  • kolayı var

    bu nasada bir aklı başında insan yok mu? aynı yerin bir fotoğrafını daha çekersin yaratıksa gitmiş olur taşsa aynı taş tekrar görünür. buradan nasaya sesleniyorum. ben nasada çalışacak adamım ama böyle saçmalıklara ayıracak zamanım yok. ancak yorum yazabiliyorum.

    guccali kim tarafından 22/01/2008 17:51 tarihinde

  • Görüntü yalan değilse ve Nasa doğru söylüyorsa Cin’den başka birşey olması imkansız.(İnsanların ve Cinleri yaratan Allah’a hamd olsun)

    Taha Süren tarafından 22/01/2008 17:49 tarihinde

  • yalan

    O kmple kaya,gölge kızımda kayanın içeri doğru oyuğu,insana benzer gölge yapmış,bu kadar basit,nokta…

    altan gürbıyık tarafından 22/01/2008 17:30 tarihinde

  • yaratık mı?

    nasadakiler ne zamandan beri canlıların yaratıldığına inanıyor? yaşam formu filan demişlerdir de tercümede yaratık olarak olarak geçmişe benziyor.
    ABD ye buradan sesleniyorum. rahat bırakın varsa var ne olacak. marsıda mahfetmeyin.
    aslında o marslının bizim düşüncemizde olduğunu veya bizimle iletişime geçtiğini hayal edince ABD nin marsı keşif programına darbe indirilebilir. marsı keşfeden aracı kablumbağa gibi ters çevirse ne güzel olur ama. nasa kesin kafayı yer. bizde dört köşe tabiki. hayl bunlar…

    guccali kim tarafından 22/01/2008 17:28 tarihinde

  • gerçekçi değil gibi

    NASA nın kendi web servisinde böyle bir fotoğraf ya da haber yok 🙁 Türk basını çok mu hızlı çalışıyor acaba ?

    soguzhank tarafından 22/01/2008 17:25 tarihinde

  • Yaratık

    Arkadaşlar telaşlanmayın, Bizim dayıoğlu, galiba su aramaya gitmiş oraya, bulamayınca da düşünmeye başlamış.:)

    Muhammed Nezir tarafından 22/01/2008 17:21 tarihinde

  • —-

    dikkatimi çekti oturduğu yerin karşısı koca bi alan heralde manzara seyrediyor 😀

    Abidin YEREBAKAN tarafından 22/01/2008 17:14 tarihinde

  • kesin cin dir

    felak süresini okudunuzmu bilmiyorum
    minel cinneti nasi cinlerde vardır

    lokman boral tarafından 22/01/2008 17:14 tarihinde

  • Mars Canavari 🙂

    E Van Canavari olurda Mars Canavari olmazmi:)
    evet mars canavaridir .
    bu nassadakiler kendilerini bilim adami saniyorlar ama bence bos kafalar.
    o gorunte resmen bir golgeden ibarettir.
    golge…
    yani herhangi bir tasin kayanin gunesin sagladigi golgesi.
    ha o golgede birazda olsa insani andiran canli olan birseyi andiracak durumda ise tamam olay bitti marsda yaratik var:)
    tarik acikel tarafından 22/01/2008 17:14 tarihinde

  • —-

    marta ilk önce surat şeklinde bir tepe buldurlar sonra o tepenin yandan bakıldıgında öyle bir görüntü oluşturmadıgı alakası olmadıgı anlaşıldı bir bilim adamı şöyle bir açıklama yaptı insanlar karmaşık gördükleri her resimde kendi algılarına göre birşeyler algılarlar genelde bir yüz bir vücud olarak örnegin kaçımız karmaşık bir halı desenine bakıp yüz çıkarmamışızdır yada bir buluta bakıp a şu insana benziyor yada yüze benziyor demişizdir bu görüntüde öyle birşey görmek istedimizi görüyoruz

    abdullah sadri tarafından 22/01/2008 17:03 tarihinde

  • Dikkat

    Marsta ve diğer gezegenlerde bu tür şeyler ile karşılaşılması normaldir. Çünkü Kur’an-ı Kerim’de bahsedildiği üzere Cenab-ı Hakk peygamber efendimize hitaben:”Biz seni ancak ALEMLERE rahmet olasın diye yarattık.” buyurmaktadır. Aleme değil alemlere buyurmaktadır. Öyle ise bizim alemimizin dışında da alemler var ve onlardakiler de peygamber efendimizin ümmeti. Biz buna inanır ve bunu söyleriz. Teknoloji geliştikçe de inşaallah Kur’an-ı Kerim’in işaret buyurduğu mevzular daha da rahat anlaşılacak.

    Fatih Demirel tarafından 22/01/2008 16:55 tarihinde

  • —-

    Bu işin içerisinde sapık tarikat tuzaklarının varlığı kesin.Saf beyinleri kandırmak için yapılan suni hezeyanlar.

    Ahmet Altındiş tarafından 22/01/2008 16:54 tarihinde

  • Beni de alll !!!

    ortağım sesimi duyuyorsan götür beni de al bu dünyadan… :))

    Mert Kaan tarafından 22/01/2008 16:52 tarihinde

  • tam bi hayal kırıklığı 🙂

    biz de uzaylılar teknolojide ilerlemiştir diye bekliyorduk ama 🙁

    adamlar bizden kötü çıktı. baksanıza daha taç devrinde yaşıyorlar:)

    derya kurt tarafından 22/01/2008 16:46 tarihinde

  • —-

    Bence orası Texas kırsalı :))))

    John Luke tarafından 22/01/2008 16:42 tarihinde

  • KOSKOCA NASA !

    Koskoca Nasa’nın yalan söyleyecek hali yok,muhakkakki gerçektir,lakin neden hareketli görüntü yok,Kameraları yoktu herhalde !!!

    Recai IRMAK tarafından 22/01/2008 16:40 tarihinde

  • Hala Aya çıkamadıysak

    Arkadaşlar yorumlar çok komik gerçekten. bazı arkadaşlar aya çıkılıp çıkılmadığından emin değil biraz araştırırsanız görürsünüz çıkıldımı çıkılmadımı adamlar marsa gitmenin planlarını yapıyorlar. Bütün Nasa sözleşti aya çıktık die yalan söylüyor olacak şeymi cahiliyetin bu kadarı da olmaz lütfen biraz araştırın.

    Murat Süzgün tarafından 22/01/2008 16:39 tarihinde

  • ?

    Bu yaratik muslumanmis ….
    hehe///

    TimurHan tarafından 22/01/2008 16:35 tarihinde

  • birakin yaw

    benim kitabim in ve cin diyor.Gerisi yalan ve uydurma.

    Fatih Mehmet tarafından 22/01/2008 16:34 tarihinde

  • resmin orjinali

    EDİTÖR’ÜN NOTU:
    Lütfen bakınız
    Haber7 yorumları için genel bir ikaz
    http://www.haber7.com/haber.php?haber_id=177965
    selamlar…

    oğuz türkmen tarafından 22/01/2008 16:28 tarihinde

  • aaaaaaa tanıdım tanıdım

    ya bu necmi abi bizim çaycı bu yaaaa
    biliyom innmıycaaanız ama bu O eminim O…

    Ulen yine kaçak mı gittin oraya abii… 🙂

    GALATASARAY tarafından 22/01/2008 16:26 tarihinde

  • adamı rahat bırakın

    yaw kardeşim bırakın adamı rahat rahat gezsin.

    osman turp tarafından 22/01/2008 16:26 tarihinde

  • Allah askina editor bak su habere..

    bu resimden Nasa nin haberi yok, anlamadim

    Mustafa Guler tarafından 22/01/2008 16:25 tarihinde

  • 🙂

    Biraz problemli bir arkadaşa benziyor.
    Efkar dağıtmaya çıkmış gibi duruyor.
    Derdi nedir acaba, yardımcı olabileceğimiz bir durum var mıdır ? 🙂

    Mirza Budarnayev tarafından 22/01/2008 16:24 tarihinde

  • mars acaba kamusal alan mı..?

    çırılçıplak gezmek serbest ama acaba türbanla biri gezmeye kalksa rahat rahat, elini kolunu sallayarak gezebilir mi..? mars kamusal alan mı değil mi..? bence mars a günün birinde bir “Türk” giderse (ki milletin başının örtüsüyle uğrşmaktan başka işi olmayan insanlar topluluğu için bu imkansız) ilk önce kamusal alan olup olmadığını araştırsın..! sonuçta çıplak yaratık görüldüğüne göre başörtmek “yasak” olabilir..!

    GÖKHAN İLTAŞ tarafından 22/01/2008 16:22 tarihinde

  • —-

    Dört senedir bu yaratık diye tanımlanan şeyin ne olduğunu hala anlayamamışmı nasadakiler.Keşifi oraya doğru yönlendirmemişlermi.Bence kayadır.O oluşum.Tıpkı İstanbulda ufo görüntülendi haberi gibi.Koca uzay gemisi İstanbulun tepesinde dursun ve kimsenin haberi olmasın.Hemde bukadar yakın mesafeden.Yer yerinden oynar.Bu ve benzeri sansasyonlar niçin gündem oluşturur anlamış değiliz.Onsekizbin Alemin Varlığına ve SAHİBİ’NE CC İMANIMIZ BİİZNİLLAH CC TAM ama bu tür şeylere karnımız tok.Bunlara çocuklar bile ina

    Ahmet Altındiş tarafından 22/01/2008 16:21 tarihinde

  • CANLIYMIŞ

    dikkatli bakıldığında vücudun kaya kafanında ya çukur yada gölge olduğu anlaşılıyor.

    ahmet erd tarafından 22/01/2008 16:19 tarihinde

  • kim bilir nerede çekmişlerdir

    aya gittik diye alaskada çekilmiş görüntüleri gösterdiler kırk yıl; ne zaman, teknoloji yalanlarını ortaya çıkaracak seviyeye geldi, aydan getirdikleri bütün nesneler kayboluverdi. Mars görüntüleri diye de kimbilir nereden görüntü yutturuyorlardır bize…

    Ahmet Tarık tarafından 22/01/2008 16:19 tarihinde

  • çekmeyin kardeşim…

    yamacın altındada ufak bir çocuk var onu çağırıyor sanırım… aramızdaki marslıların yetim olmadıkları anlaşılıyor… yakında bağımsızlıkta isterler…hepimiz marsız hepimiz marslıyız…

    atillla turan tarafından 22/01/2008 16:17 tarihinde

  • —-

    Tek kare var, kareler demişsiniz…

    remzi paşagil tarafından 22/01/2008 16:16 tarihinde

  • Bilime biraz saygınız olsun!

    Evet doğrudur.
    Ey Dünyalılar,biz dostuz.:))))
    Zaten bi onlar kaldı….

    selçuk erdem tarafından 22/01/2008 16:16 tarihinde

  • uzaklarda arama belki içimdesin

    asıl yaratıklar dünyada hi hi hi

    gümüşyakalı tarafından 22/01/2008 16:15 tarihinde

  • Aya Kim Çıkmış!!!

    Arkadaşın da söylediği gibi daha aya bile çıkamadılar cümle aleme cıktık diye yutturdular..1969 daki teknoloji ile aya gidenler şimdi bir türlü ayın yanına yaklaşamıyor nedense?? Hem aya çııldığı idda edilen fotolara bakın atmosfer olmayan ayda rüzgar estiğini bile görürsünüz 🙂 Rusyanın uzaydaki ilerlemesinin önüne başka türlü geçemezdi ABD ve bu senaryoyu üretti başarılı da oldu..Ve yine sansasyon yaratmak için bi foto attılar ortaya, artık kargalar bile güler buna, foyan çıktı NASA..Vesselam

    fatih şahin tarafından 22/01/2008 16:15 tarihinde

  • 🙂

    arizona ya da nevada çölü olmasın orası!!!

    hayal mahsülüsün nasa!alırım anahtarını
    ALPASLAN BOZKURT tarafından 22/01/2008 16:15 tarihinde

  • şıracının şahidi bozacı

    sallayın bakalım bedava nasıl olsa siz yazıp siz inanın

    boşver adı tarafından 22/01/2008 16:12 tarihinde

  • adamlar çok güzel palavra uyduruyor

    helal olsun adamlar yalanıda parayla satıyo bu haberi kaça sattılar ki haber ajanslarna 🙂

    shujinko tarafından 22/01/2008 16:12 tarihinde

  • bende gördüm

    beyler uzaylı dene şey var marsta degil nerdeyse her galaxise bir canlı form var..

    ozturk ozturk tarafından 22/01/2008 16:12 tarihinde

  • deniz kenarında çekseydiniz corc :))

    gülmek de lazım

    ilhan celik tarafından 22/01/2008 16:10 tarihinde

  • kedi dir kedi

    kedi dir kedi bişey olmaz

    mustafa kolcu tarafından 22/01/2008 16:02 tarihinde

  • sallayın bakalım

    orası amerikanın eyaletlerinden dağlık bi bölgeden çekilmiştir.ben zaten hala aya bile çıkılabildiğine inanmıyorum ama…

    levent arıkan tarafından 22/01/2008 15:59 tarihinde

  • :)))

    Belki biraz hava almaya çıkmıştır.
    Çölün ortasında tek başına 😛

    Mirza Budarnayev tarafından 22/01/2008 15:59 tarihinde

“Marsta Yaratik Gorulmus Haberiniz Varmi?” üzerine 49 düşünce

  1. ya siz malmısınız adamlar marsda yaşayan varlık vardiyo bu nekadar büyük gelişme türkiyeye gelmesin doğru ama başörtüsü yüzünden değil yukarda yazılanlar için arkadaşlar ben bunları okurken sizin yerinize utandım türkiyede ne kadar geri kafalık varmış

  2. ya abiler doğru olabilir baksanıza resmen yeşil bi yaratık akıllara takılan soru o yaratık orda tak başınamı acaba bi uygarlığı varmı?

  3. İnsanlarımızın yorumlarını okutukça gerçekten çok çok üzüldüm ve düşündüm.”Halklar hak ettikleri şekilde yönetilirler!”Bilimsellikten uzak,çağın gerisinde,önyargılı,basit düzeysiz,boş insanlar o kadar çok ki ülkemizde…

  4. haberi okumadan yorumları okursanız böyle saçmalarsınız işte. marsta çekilmiş 4 yıl önceye ait bir resim. nasa 4 senedir bu resmi anlayamamış siz şıp diye anladınız. yorumcular bir güzel dalgalarını geçmişler işte. atmosfer koşulları dünyadaki canlılara benzer canlıların yaşayamayacağı kadar ağır bir kere. uzaylı deyince atlıyorsunuz hemen. martaki hayattan daha önemli konularda olabilir. birde siz yorum yapında görelim. pehhhhhh

  5. BEN YUKARIDAKİ YORUMLARI YAZANLARA BİRŞEY DEMİYORUM VE ALDIRIŞ ETMİYORUM.NEDEN OLMASIN Kİ EVREN ÖYLE BİR DEĞİŞİYOR Kİ AKLIMIZA BİLE GETİREMEDİĞİMİZ YA DA GETİREMEYECEĞİMİZ ŞEYLER OLUYOR.EVET BENDE İLKİNDE BÖYLE BİRŞEY OLMAYACAĞINI NE KADAR SAÇMA OLDUĞUNU DÜŞÜNDÜM BENİM AİLEMDE BENİM GİBİ DÜŞÜNDÜLER.FAKAT SONRADAN OLABİLECEĞİNE İNANDIK.BEN ŞAHSEN İNANIYORUM.YUKARIDAKİ YORUMLARI YAZANLARADA HAK VERİYORUM ÇÜNKÜ TAŞADA BENZEYEBİLİR YÜZYILLARDIR BÖYLE BİRŞEY GÖRÜLMEDİĞİ İÇİN HERKESE ANORMAL GELEBİLİR.AMA BEB BÖYLE BİRŞEYİN OLABİLECEĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM

  6. BEN BAHAR YİNE GÖNDERMEK İSTEDİM.BENCE OLABİLİR.NEYSE BAŞKA KONUYA GEÇELİM.EĞER GERÇEKTENDE ÖYLE BİR ŞEY VARSA YANİ EĞER GERÇEKTENDE MARS GEZEGENİNDE GERÇEKTEN İNSAN GÖRÜLDÜYSE İNANILMAZ BİR OLAY AMA EĞER İNSAN GÖRÜLDÜYSE NEDEN BU GÜNEW KADAR ORADA HAYAT OLDUĞUNU KİMSE SÖYLEMEDİ.BEN ORADAKIİ KARARTIYI KİŞİSEL GÖRÜŞÜME GÖRE İNSANA BENZETTİM.ÇÜNKÜ ORADA BİR SÜRÜ TAŞ YA DA KAYA GİBİ ŞEYLER VAR NEDEN ONLARDA YANİ O TAŞ YA DA KAYALAR DA GÖLGE GİBİ KARARTI YOK TA ORADA VAR.BENİM KİŞİSEL GÖRÜŞÜM TAM OLARAK ORADAKİ BENCE İNSAN (AMA KAYAYA DA B ENZETENLER VAR,O AYRI)BİR YÖNDEN DE DİYORUM Kİ EĞER ORADAKİ KARARTI İNSANSA NEDEN ÖNCEDEN ORADA HAYAT OLDUĞUNU SÖYLEMEDİLER.
    NOT:BİLİYOR MUSUNUZ?BEN BİLİMKADINI OLMAK İSTİYORUM.UZAYA FALAN GİTMEK İSTİYORUM(HADİ SİZE İYİ ARAŞTIRMALAR)

  7. o iddaa eden niye fotosunu çekmemiş tabi doğruysa
    başörtüsü varsa buraya gelmesin okuyamaz aç susuz kalır vallaha
    kutsal kitabımızda niye bu yazmıyor
    rahman suresinde iki deniz birbirine karışmıyor demiş
    uzaylı olduğunu niye yazmasın…
    bence bunlar reklam kokan hareketler
    bir kaç kişi dikkat çekmek istiyor…

  8. oladabilir
    olmayadabilir
    var diyorsanız fotosunu çekin
    kameraya atın
    gösterin
    ispatlayın
    bizide kızdırmayın

  9. bence olabilir ama yinede olamaz diye biliyorum…bilim adamları öyle diyorsa öyledir…çünkü onlar büyük bir araştırma yapıyorlar

  10. bence olmuş bir olaydır…Olmasa neden boraya yazsınlar…Çok güzel bir duygu olmalı….Ahhh…Keşke bende Neil’in yerinde olsam çok güzel olur…

  11. olabilir inanmayanlar vardır ama gerçektende görüldüğünü haberlerde bile gösterdi inanmayanlarda okusun yoksa siz inanmayanlar dalga geçenler haber izlemiyormusunuz haberlerde gösterildi kanıtıdır o haber başka nasıl çizebilirler veya yapabilirler hemde aya ilk ayak basan biri bunu söyliyorsa bunu kesin doğrudur inanmayan şapşal pahluklar

  12. ama fotosunu çeksinlerki öyle inanayım vazgeçtim şimdi inanmak aptallık bence hem öyle bişiy olsa neden kur’an’da yazmıyorki ispatlasınlar şurda yazıyor desinler kur’an’dada yazmıyor kanıtı olan fotoda yok yalancılarrrrrrrrrrr

  13. gerçekten harika olmuş.çok beğendim.inanmayanlar olur ama yalan olsa niye bu bilgi burda yayınlanmışki.ben inanıyorum.çünkü internet veya telefona gelen bilgiler yalan olmaz harikasınız.

  14. aslında inanmıyanlarda var ama bence inalınmalı onlr sanki biliyo.internet bilebilir en çok araştırmayı onlar yapıyo inanmıyanlar bu bilgi ile o kadar aratırma yapmıyorlardır

  15. hepiniz salaksınız marsta hayat olunmadığı bilimsel olarak kanıtlanmış birşey ve marsta bir canlının o yercekimine karşın verebilecegi bir kuvvet olmazzz…

  16. yaaaa oyaratık susamış acıkmıştır dahada önemlisi sigara dahada önemlisi canı avrat çekmiştir nasa’dan bir bayan gitsin’de ihtiyaçlarını karşılasın

  17. ya bu resmen sansür ya yaratık olsa bile medya karşısına çıplak çıkılırmı ayıp ayıp :)anlaşılan bu yaratık baya bi laik 🙂

  18. arkdasalar yazmıyım diyom,kendiimi tutamıyom.ya bilip bilmeden konusuyonuz.siz bu evreende kac tane galeksi var biliyonuzmu.milyonlarca gezegen var.dunya sadece bir tanesi.uyanın hiç bir zaman yalnız olmadık.eri geldiğinde duyuyoruz bazılarımızda görüyo,amerikanın yasak bölgesinde gemiler var yıllardır arstırması devam ediyo.bunları arstırın,mars demicem fakat nerden geldikleri mechul kişiler.her ne kadar bizler cennnete ve cehhennemde farklı bir hayat yasıcaksak onlarında osekilde yasantı tarzı olabilir…resim yok ben göremiypm,resme takılmayın varsa bie,biraz daha gerfekci düşünün,kuranda bile geciyo evrende yalnız olmadığımız.aslında bilmediğinz cok sey var ya neyse…sağlıcakla

  19. insanlar kendi varlığına bile inanmıyo,kaldı kı buna inansın,.uzay ucu olmayan değişik galeksilerle örtülü siyah bir perde.derin düşünebilen arkadsalra tavsiye bu knouları rastırsınlar.saıracakları cok sey cıkabilir.amerikanın bir inşası,yer altı sehri,gizli calısmalar,neden var.neden basının bir kez dahı olsun giremediği bu gölge var.neler var orda.merak edeniniz yok sanırım,varsa bi arstırsın derim….daha yazmıyom

  20. ya arkadaşlar ben bişi demicem hayatta herşey olabilir sonuçta ALLAHın işi bilinmez eğer DOĞRUYSA onuda ALLAH yaratımış yani dimi ama yani bu ölümlü dünyada herşey olabilir belkide kıyamet kopunca insanların hepsi ölünce uzaylılar dünyada yaşamaya başlıyacaklar yani bişi diyemicem artık anlamışsınızdır herhalde.teşekkürler herkese iyi günler

  21. bence yalan değil arkadaşlar nede olsa evrende tek canlı dünyada değil her yerde var dır yaaaaaa offfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

  22. arkadaşlar bence allah diyen aslan var da marsta veya başka bir yerde neden canlı birisi yaşamasın ne de olsa tüm bunları yaratan allahtır.Allah isterse marsa jubitere aya her yere insan veye canlı gönderebilir nede olsa tüm bunları yaratan ALLAH,ALLAH,ALLAH,ALLAH,ALLAH’TIR. bunları lütfen unutmayın.

  23. slm ben salih marsta yaratığı gördüyseniz konuşun değilmi bence allah yaratmıştır ama buralarda değil saygılarımla salih

  24. arkadaşlar böyle birşey gerçek olabilir bazı vatandaş varki bunu şaka sanıyor bu olaylar kıyametin alametleribu şaka değil

  25. gerçekten uzaylılar var ben bir talebeydim hocalarımız bize merihte uzaylılar var demişti uzaylılar merihte saklanıyorlar bu iş din işidir peygamber efenddimiz hz.muhammed mirac günü gezerken bir katta onları görmüş bunlar insan gibi teknolojileri bizden 1000 kat daha iyi ve daha yüksek bu evr4ende sadece dünyada hayat yok diğer gezegenlerdehayat var

  26. YA VAR YADA YOK BUNU SADECE ALLAH BİLİR VARSADA ALLAH BİŞİ İÇİN YARATMIŞTIR BELKİ İLERDE ONLARA İHTİYACIMIZ VARDIR ŞU ANDA HİÇKİMSE HİÇBİRŞEY BİLMİYOOOOOOOOOOOOOOOOOO…

  27. onlar sallamış yani onlar da haklı onlar olmasa bu halkı kim güldürecek onlar sallar bizler de onların bu haline güleriz bu işler böyle nasacılar yyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaa

  28. bence de olbilir suyun olduğu yerde yaşamda olur.belkide bitkiler gibi solunum yapıyorlar.olamaz mı? belkide evrende bir yerde yaşam vardır ve biz bilmiyoz.ancak onu yaratan ALLAH bilir.

  29. arkadaşlar o abd olacak devlet görmaş olup söylemeye bilir belkide yekelemış olbilirler demi.ama TÜRKİYE de iş yok ki araştırsınlar.bence ilerde dünya türklere kalacak.(çünkü herkes uzayda türkler ise dünyada olur.)

  30. Bence onların teknolojisi gene varda koyunları yok süper ısınmaları ile hayatta kalıyorlar sadece zengin uzaylılar gelip düyadan kumaş çalıyo kesin

  31. Ya koyun kıtlıkları vardır (Allah’a şükür bizim dünyada bol bol var) yada uzaylı filmlerdeki gibi uzaylı amcaların bizim dünyayı işgal edemez

    1. Idil epey farkli bir yorum getirmissin olaya. Okurken cok guldum.
      Makaleyi tamamen okudunmu?
      Guzel tespitler

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir